2009/03/17

Átmentem a "Szivárvány" alatt



Találó nagyon.
Bár a színek ránézésre nem az én színeim,nem tetszenek egyáltalán,de a leírás hozzá az teljesen én vagyok.
Érdekes,hmmm.Nagyon,nagyon érdekes....

Your rainbow is intensely shaded green, violet, and pink.


What is says about you: You are a creative person. You feel strong ties to nature and your mood changes with its cycles. Those around you admire your fresh outlook and vitality. You are a good listener and your friends are glad to have you around in difficult times.

Find the colors of your rainbow at spacefem.com.

2 megjegyzés:

SILERIKA írta...

Örülök, hogy az oldalamat olvasod! Szépek a munkáid, nekem az egyik kedvencem a kék dáliás párnád :))Gyakran jövök majd nézelődni!!

vadcic írta...

Köszönöm!
(kár hogy nincsenek itt smiley -k-ide egy pislogós mosolygós jönne)

Hiba történt a modul működésében
Christmas countdown banner">