2009/03/12

Ajándék-játék


Közben beneveztem egy játékra,(-szeretek adni,talán jobban mint kapni.Ennek hosszú története van,lehet belejátszanak a "rossz" ajándékok is amiket az idők során kaptam)-így ki meghírdetem a magam játékát:
Beától kaptam és tovább adom három embernek aki vállalja a feltételeket,amelyek itt vannak:
"Bárki játszhat, akinek blogja van.
Az első három ember, aki kommenteli ezt a bejegyzést, ajándékot fog kapni tőlem, melyet én készítek.
Ezt az ajándékot az elkövetkező 365 napon belül el fogom juttatni hozzátok.
Cserébe meghirdetitek a saját meglepetés csomagotokat a blogotokban, jelezve, hogy az enyémet folytatjátok!
Szeretettel várom a jelentkezőket!"



3 megjegyzés:

Melus írta...

én jelentkeznék szívesen!!!!

ha lehet még!!!!

vadcic írta...

Persze hogy lehet még!
Te vagy az első.
Remélem hamarosan jönnek még és akkor kezdődhet is a móka!

Ena írta...

Szia én is jelentkeznék ha még aktuális holnap kiírom a blogomra

Hiba történt a modul működésében
Christmas countdown banner">