2009/04/27

Következő táska

Tegnap fesztiválozni voltunk.(képek később,most tesóm gépén pihennek)
Kivonultunk a patchwork klubbal meg a munkáinkkal bemutatkozni.
Az előbbi táskát már le is foglalta valaki.
Szinte úgy könyörgött,hogy ő mindenképp szeretné ezt és egy másikat.
Olyan jól esett hogy így tetszik valakinek a munkám.
Nekem ezek az igazi visszaigazolások.
Na,akkor jöjjön a következő.
Ez egy bírósági lépcső.
Saját(klubos)festésű anyagokból készült.
De nekem olyan egyszerűnek tűnt,hogy muszáj volt valamit tűzni rá.
Aztán beindult a fantáziám és nem tudtam leállni.
Előtte nemigazán tűztem még(-csak egy képet kukacoltam.Mondjuk az egy másik történet,megszenvedtem a színtelen cérnával,folyton hurkolta.Talán ezért is féltem eddig újra nekifogni a tűzésnek).
Ja,és nincs semmi extra anyagkövető,sebességszabályzó a gépemben,csaka rugóstalp és én.
Mindig azt hittem az IDT vagy mifene a titok mivoltja a szép tűzéshez.






7 megjegyzés:

Cila írta...

De szép! Gratulálok hozzá!
És nagyon szépen (gépi)tűzöl.

Csilla írta...

Nagyon-nagyon szép, vidám színek és csodásan szép tűzés. Ne is mond, hogy még alig tűztél eddig, mert úgy sem hiszem el.

Edige írta...

Nagyon jó! Szuper ezekkel a tűzésekkel!

SILERIKA írta...

Nagyon jó lett a táskád, ügyes kukacoló vagy! Bár ezek a színek távol állnak tőlem, de mégis nagyon tetszik, lehet hogy újítok én is :)

everythingquilts írta...

I love the quilting you did on this bag. Very nice work!!

Ibolya írta...

szia) én ugyan gyöngyfűző vagyok, nem tudok varrni, de muszály leírnom neked, hogy imádom a színeidet, és csodásak a munkáid! Életvidám, friss, üde, szívmelengető mindegyik! Gratulálok! :)

Julianna írta...

Hjulika vagyok Gyuláról
gyönyörű a tűzésed. Elárulod milyen cérnát használtál mintha vastagabnak tünne a szokásoshoz képest.
Köszi
Foltosüdv Julika

Hiba történt a modul működésében
Christmas countdown banner">