2009/06/30

Vadcic játéka

"Játékot hírdetek:
Mindenki részt vehet aki a következő feltételeket teljesíti:
-kiteszi blogjában ezt a képet
-bemásolja blogjába a kis játékszabályt(az idézőjelek közti szöveg)
-feltünteti oldalam elérhetőségét: http://vadcic.blogspot.com
-megjegyzést hagy nekem itt.
Nyeremény:egyenlőre meglepetés-de alku tárgya is!
Nyilván egy "varrósnak" nem adok gyöngyöt és vica-versa.
De annyit mondhatok-nem jár rosszul a nyertes:sőőőt!
A határidő legyen egy hónap,azaz augusztus 01-én sorsolok.
Akkor játékra fel!"

38 megjegyzés:

Kaoka írta...

Jelentkeztem gyorsan a játékodra, nehogy lemaradjak. :)

Luna írta...

Én is itt vagyok játszani :)

Zsuzsi írta...

Én is jelentkezem!

Sziranszki írta...

Szeretnék én is játszani! Köszönöm a lehetőséget!

Viki írta...

Szeretnék játszani, és nyerni is! :))

latinka írta...

Én is szeretnék játszani!

wattacukor írta...

Játsszuuuuunk! :)

Cat írta...

Én is jelentkezem! :)

Anikó írta...

Én is játszom!!!

eralilla írta...

Szia! Szép az oldalad. Szeretekén is játszani. Nyerni csak szeretnék, még sosem nyertem.
Máris írom a blogomra a bejegyzést. Köszi!

Anka írta...

én is, én is jelentkezem :)

vadcic írta...

Anka:olvasd el a játékszabályt!:O)

Csigi írta...

Igen, igen! Nyerni szeretnék!! :))

Ági írta...

Sya!! Ági vagyok. Jelentkeztem én is a játékra és remélem, hogy nyerni fogok valamit, vagyis remélkedekbenne. De tudod
"A remény halmeg utóljára"

Csipcsilla írta...

Szervusz!
Ezennel játékra jelentkezem! Feltételek teljesítve!

Egyébként nagyon tetszik, hogy ilyen sokoldalú vagy, remek munkákat készítesz!

Kutyavilág írta...

Kedves Vadcic, szeretnénk mi is játszani a játékoddal. :)

latinka írta...

Ha van egy kis időd,nézz be a blogomra,légy szíves!

Csilla írta...

Én is jelentkezem a játékra, már teljesítettem is a feltételeke :o)
Köszöm, hogy játszahatok és reménykedhetek :o)

lomaquilt írta...

Én is jelentkezem a játékra, de lehet, hogy béna vagyok, nem találom a játékszabályt? Vagy az, hogy kiteszem mindezt a blogomba az a játékszabály?

Monika írta...

Szia,
Közzétettem az oldalamon :) Remélem szerencsével járok :)

Anka írta...

jaj erről elfeledkeztem... mert az úgy volt, hogy elsőre nem sikerült ak épet átmásolni, aztán meg elesett a gyermek és meg kellett vigasztalni, aztán jött vki... és legközrlrbb mire leültem, azt sem tudtam, h regisztráltam :) bocsi... pótolom

Katica írta...

Én is jöttem játszani :-D

Frida írta...

Én is játszok! Feltételek teljesítve :) Puszi!

KAnett írta...

Szia,

Én is jelentkeznék, köszi a lehetőséget :-)

Wickey írta...

Szia!

Én is szeretnék játszani!

S.Vike írta...

Én is csatlakozom.

Mehike írta...

Szia !
Szeretnék én is Veled játszani.A feltételeket már napokkal ezelött teljesítettem,csak ide nem írtam:-)

Jutus írta...

Igaz hogy a sor végén kullogok,de én is szeretnék játszani.:))

SILERIKA írta...

Beállhatok a sor végére? Jelentkeznék még én is játszani, ha lehet!

Körmi írta...

Én is szeretnék játszani!!...mert játszani jóóóóó!!!...hát még ha nyerünk is!!??? ... kituggggya,hátha! :D

Judit írta...

Szia!
Szeretnék jelentkezni:)

Edina írta...

Én sem akarok lemaradni, ezennel jelentkezem a játékra!!! :)

norcsella írta...

Nem szeretnék lemaradni ilyen meglepetésről. Jelentkezem!

Berjo írta...

Szeretnék én is játszani!
Csodás dolgokat készítesz! Gratulálok!

KisJuci írta...

Szia!
És is szeretnék szerencsét próbálni.... látom még nem maradtam le... :))

Kata írta...

Csatlakozom a többiekhez!!!!!! :-)
Szerencsét próbálok :))))))

Lonci írta...

Igaz, már egyszer bejelenkeztem nálad, de valahova elszállt, inkább 2x, mint 1x sem. További jó játékot mindenkinek:-)))

Yuuye írta...

Én is jelentkezek a járékra :-)

Hiba történt a modul működésében
Christmas countdown banner">