2009/06/29

Szalvéták


Régen jelentkeztem,de nem tétlenkedtem.
Sok itthoni teendő és probléma megoldásán túl,sikerült egy kicsivel rendezettebb helyzetet előidézni a "dógozós"szobámban.
Átnéztem pár dolgot,anyagokat és van amiről fájó szívvel,de lemondtam.
Be kell látnom a magam határait,hogy mire jut időm és mi az amit csak rejtegetek,sosem lesz időm rá.
Ilyen például a felhalmozott decoupage szalvéta készlet.
Most összerendeztem őket,katalogizáltam,fényképeztem.
Feltöltöttem őket-vegye,vigye aki szerelmese ennek a technikának.
Előkerültek még anyagok,kellékek,ezeket valószínűleg a csere-bere topicba fogom feltenni.
http://picasaweb.google.hu/vadcic001/Szalveta02#
Beírom simán is az elérhetőségét,mert a linkelés még mindig nem látszik az oldalamon,
pedig a szerkesztésnél még ott van.
Ha valaki tudna megoldást erre,nagyon megköszönöm.



4 megjegyzés:

Kaoka írta...

Vadcic! Ne tékozold el a szalvétáidat, létezik cserebere blog, ott el tudod cserélni kedvedrevaló dolgokra. :)

vadcic írta...

Az a baj,hogy rengeteg alapanyagom van.
Ezekből ha sikerül,majd szép textileket meg gombokat szeretnék-így vissza forgatom.
Sajnos ott nem láttam ilyesmiket felajánlva.
Egyébként oda is teszek fel cserealapokat,de azok nem szalvéták lesznek.
Muszály kicsit rendszerezni,csökkenteni,mert már nem férek el tőlük.
És meg kell tanulnom szelektálni mi kell,mert eddig mindent csak halmoztam.-ez látszik a szalvéták mennyiségéből is-
De ne félj,még marad magamnak is,félre tettem egy kissebb kupacot-biztos,ami biztos alapon.:O)

Luna írta...

Szia

Én találtam pár szalvit, ami tetszik. Cserélnéd, vagy eladnád?

vadcic írta...

Csak eladásra vannak ezek.
Csereberélni nem szeretném,sok van így is,szabadulnék tőlük.

Hiba történt a modul működésében
Christmas countdown banner">