2009/08/05

10 kedvenc étel

-amit az utolsó óráimban fogyasztanék.
Játékra hívott Orsina meséljek kedvenc eledeleimről.

Ha fordítva közelítem meg a dolgot és melyik ételvariácó lesz ami után tudom hogy ütött az órám,akkor valami nagyon abszurdat írnék,hogy olyan ne forduljon elő.
De hát most ugye gondolom a kedvencekről illik írni.
A sorrend nem fontos,nincsenek privilégiumok,mamám is azért szeretett mert én mindent megettem mindig(látszik is rajtam).
1.Pizza-bármilyen,csak legyen rajta hús,leginkább 4évszak vagy tenger gyümölcse
2.Cordon(vagy Gordon,mindkét verziót olvastam már étlapon)Bleu,ide tartozzon még a mindenféle töltött sültek
3.Tenger gyümölcsei,polip,tintahal,kagyló...
4.Rántott csirkecomb
5.Grillezett finomságok:saslik,sajt,kukorica,pumpedlicukor ...
6.Rántott sajt tartárral,és egyéb sajtos finomságok
7.Fagyi:sztracsi,karamella,mák,spanyola,tiramisu,kókusz,whiskys,mozart,
kinder,.....
8.Csoki-mindenképp tejes-ezen belül lehet karamellás,praliné,mogyorós,
buborékos,....
9.Eszterházy torta
10.Zárásképp legyen egy nagy vegyes gyümölcstál:eper,ananász,kivi,narancs,grapefruit,cseresznye,körte,alma,
dinnye-görög és sárga,szőlő,...
Na és ha ezt mind végig ettem,tuti az lesz az utolsó órám,
mert a felénél belehalnék.
De azért egyenként, egy-egy napra beosztva,...nymmm,
már csorog a nyálam.

Tovább is illene adni a játékot,de nem akarok senki nyűgére lenni.
A választottjaim Luna,Csigi,Szarvasmici és Frida legyen,de ha nincs kedvük nem kell játszaniuk.Legyen félig önkéntes a dolog.:O)

1 megjegyzés:

F.Gina írta...

De jót derültem, tulajdonképpen az egész szakácskönyv jöhet :))
A Cordon a helyes, magyarul Kék szalag, és egy vitorlásverseny tiszteletére találták ki,a verseny neve a Kék szalag :))

Hiba történt a modul működésében
Christmas countdown banner">