2009/08/14

5 dolog amit szeretek

Silerika játszani hívott. A szabály szerint öt dolgot kell megosszak veletek,
amit szeretek és 5 embernek továbbadom a lehetőséget.

-szeretem a férjem és a lányom-őket nagyon-nagyon
-szeretem a mindenféle barkácsolásokat,legyen patchwork,vagy gyöngy vagy bármi
-szeretem a tengerpartot,
-szeretem az édességeket(bevallom,na)
-szeretem a tökéletesen különleges pillanatokat

+1 -a meglepetéseket-minél furább annál inkább
Hogy kinek adjam tovább?
Ismét nem akarok nyűge lenni senkinek.
Válaszoljon aki akar és hagyjon egy üzenetet itt-hogy tudjak róla.
Kíváncsi vagyok ki kapcsolódik be.

5 megjegyzés:

Kaoka írta...

Ezeket mind szeretem én is. :)

Kozri írta...

Szivesen játszok.

SILERIKA írta...

Köszönöm, hogy játszottál, és elárultad ezeket.:))

Ágó írta...

Kedves Egykori Rendszeres Olvsaóm!

Kern Ági vagyok az ÁGÓ VARRÓMŰHELYÉBŐL.
Tájékoztatlak, h a blogom tönkrement, rendszeres olvasóim kb egy hete nem látják, h a bejegyzéseim frissülnek. Ideiglenes megoldásként létrehoztam az eredeti blog mását, ahol az új bejegyzések olvashatók, illetve az új blogról: www.agovarromuhelye.blogspot.com a régi blogom is elérhető. A 60. olvasóm bejelentkezése alkalmából /az eredeti blogomon/ ajándéksorsolást hirdettem a rendszeres olvasóim között.
Ha a jövőben is szívesen olvasgatod az írásaim, azt most tehát a fent jelölt átmeneti oldalon teheted meg.
Minden kedves olvasóm megértését köszönöm!
Kern Ágota

Katica írta...

Szia!!!

Vár rád egy meglepi nálam :-D

Hiba történt a modul működésében
Christmas countdown banner">