2009/08/02

Eredményhirdetés!

Köszönöm mindenkinek aki velem játszott.
Nagyon szép számban gyűltetek össze,pontosan 34-en lettek a jelentkezők.
Nem is gondoltam,hogy ilyen népszerű lesz a játékom.
Tegnap éjjel megtartottam a sorsolást.
(Annyira kíváncsi voltam már én is,ki lesz a nyertes.:O))
Éjszaka lévén az elektronikus sorsoláshoz folyamodtam.
Jóbarátunk, a random.org volt a társam.
A nyertes pedig a 12.számú versenyző,Csigi lett!

Az ajándék kilétéről később lesznek infók,most megkezdődik az egyeztetés.
Mindenkinek köszönöm a részvételt és további szép napot!
:O)



5 megjegyzés:

latinka írta...

Gratulálok a nyertesnek,és köszi a játékot!

Csigi írta...

Jajj de jóóóóó!! Köszi, köszi, köszi!!! :)))))

Edina írta...

Gratulálok Csigi!!

SILERIKA írta...

Köszönöm a játékot, Csiginek gratulálok!

Körmi írta...

Nagy-nagy gratula Csiginek!!.:D

Hiba történt a modul működésében
Christmas countdown banner">