2009/10/24

Karácsonyra készülve

Egyenlőre még csak egy játék erejéig.

Én is olvasgatom a blogokon a karácsonyi "készüljünk már-korán van még" vitát.
A "korán van még" csoporthoz vonzódom,legalább Mindszenteket vagy Halloweent várjuk már meg kérem(a minap láttam a Lidl polcai is tele vannak már karácsonyi csokidíszekkel,télapókkal)
-de a "készüljünk már" csoportot is megértem.
Mindenki igyekszik kész lenni időben,meg persze a maga portékáját eladni,de talán etikus lenne tényleg egy határidőt betartva,csak utána mutogatni a karácsonyi holmikat,mint pl. egy meglepit sem mutogat előre senki a blogján.
De azt is értem,hogy erős a verseny a boltokkal is-nagyon piacgazdaságban élünk.
Lehet hogy ez a válság erősítette fel ezt a harcot most és talán jövőre visszatérünk a rendes időzónába.
Bár félek,ez már így fog maradni.
Szerintem minél jobban sürgetünk valamit,annál inkább nem tudjuk élvezni,átélni majd azt.
Erre mondták a régi öregek:Mindennek megvan a maga ideje.



Nincsenek megjegyzések:

Hiba történt a modul működésében
Christmas countdown banner">