2009/12/23

Advent 23 - Az utolsó ablak

Az eredeti adventi naptárban ha jól tudom a 24. az utolsó,nálam rendhagyóan most a 23.
Mi holnap reggel már ajándékokat bontunk,ha összejön.
Muszáj kicsit átrendezni az ünnepet,hogy jusson magunkra-itt a legszorosabb családomat értem-is idő,mert utána a folyamatos rohanásról,menetkézésről szól a karácsony.
Gondolkodtam,hogyan kellene megoldani,hogy jusson és maradjon is,de még nem találtam meg a tökéletes megoldást.
Egyenlőre ott tartunk,hogy lopunk magunknak egy fél napot az ünnep előtt és kinevezzük azt is ünnepnek.
Azok után hogy egy teljes hete 12órázik a férjem,a lányom úgy láthatta minden nap fél órát,hogy később ment aludni,szóval ezek után ez a minimum ami jár nekünk.
Régen nagyon szerettem a Karácsonyt,még mindig szeretem,de hogy ezt lehetetlenné teszi ez a világ-azt nagyon nem szeretem.
Hogy nyugodt,elmélyült készülődés helyett napok óta azon szervezkedni,mikor,kivel,mivel menjünk legalább az ennivalókat beszerezni,az ajándékokról már letettem,idén minimálisra redukáltuk,-szinte csak a gyerekek kapnak.
Hogy azon remegni,nehogy 24-én is kelljen mennie dolgozni,mert akkor minden borul és semmire nem lesz időnk az ünnepen,akkor akár mehet a levesbe is.
Szóval remélem lesz Karácsonyunk,ha nem is olyan mint álmaimban(ja és ezt a nyamvadt esőt még nem is említettem,kinél lehet reklamálni:hogy elolvadt a hó?és Katalin locsogott,most a Karácsony kopogottal mi van?-ügyben?).

Mindenkinek Békés Boldog Karácsonyt kívánok én is!

És ki más kívánhatná ezt,mint akinek szerelmes vagyok a hangjába:

.

2 megjegyzés:

Tiszi írta...

Olvasom soraidat és szinte mintha magamat olvasnám. :( Nálunk is folyamatosan dolgozik a férjem. Ha nem tenné, akkor nem lenne munkája. :( Szóval átérzem!!!

Kellemes karácsonyt kívánok! Hátha mégis összejön. :)

Kaoka írta...

Én dolgoztam még szerdán is.
Boldog Karácsonyt kívánok, remélem jól sikerült az ünnepetek. :)

Hiba történt a modul működésében
Christmas countdown banner">