2010/01/28

Kicsit eltűntem

különféle dolgok miatt-kis betegség,szétcsúszás és egyéb itthoni teendők-,de azért készítgettem ezt-azt.
Mondjuk az a gondolat folytonott motoszkál a fejemben,hogy ki mikor alkot,mikor van ideje annyi mindent csinálni?És akkor mikor foglakozik a háztartással és a gyerekekkel?
Ilyenkor kicsit frusztráltnak érzem magam,hogy nem tudok naponta újabb szettek vagy táskát vagy takarót vagy pulóvert mutatni.És ettől olyan "lemaradtam" érzésem lesz,ami elveszi a kedvem a kreatívságtól.
Így arra jutottam,hogy ha hetekig,hát akkor addig nem mutatok semmit.
Bár vannak akik emiatt törölnek az olvasott blogjaikból-ezt már tapasztaltam-de hát ez van.
Most azért van mit mutatnom,csak egyfolytában fűztem és nem akartam részletekben mutogatni.
Esküvői szetteket,ékszereket kértek tőlem,ezeket készítettem el.
Valamint van pár karácsony környékéről lemaradt kép is még.
Ezeket is folyamatosan teszem fel.
Egy kis karácsonyi hangulat :O)

3 megjegyzés:

Raindrop írta...

De gyönyörű a fátok! Remek fotók! :)

Kívánom, hogy találj időt az alkotásra is!

vadcic írta...

Köszönöm!
Nagyon kedves vagy.
És ez a dicséret a fotóra-tőled-duplán jó!

Kaoka írta...

De gyönyörű szép volt a fátok! :) Meg minden más is szép. :)

Hiba történt a modul működésében
Christmas countdown banner">