2010/01/08

PIF 2

SzarvasMicitől kaptam az új kört és gyorsan adom is tovább:
Ismét várok három embert aki ajándékot szeretne tőlem.
Feltételek:
"Bárki játszhat, akinek blogja van.
Az első három ember, aki kommenteli ezt a bejegyzést, ajándékot fog kapni tőlem, melyet én készítek.
Ezt az ajándékot az elkövetkező 365 napon belül el fogom juttatni hozzátok.
Cserébe meghirdetitek a saját meglepetés csomagotokat a blogotokban, jelezve, hogy az enyémet folytatjátok!
Szeretettel várom a jelentkezőket!"

5 megjegyzés:

Orsi írta...

Én, én, én! Lehet?

vadcic írta...

Persze,szabad a vásár!
Gyors voltál!

Smaragdcicus írta...

Én is szeretném.pussz

estibogar írta...

Helloka... Én is itt lennék

vadcic írta...

Ez a kör nagyon gyorsan összejött,napok alatt-míg az előbbihez majd egy év kellett.:O)
Címeket is kérek majd csajok magánba,hogy idővel tudjam küldeni a pakkokat.
A következő évben lehet figyelni a postást! :OD

Hiba történt a modul működésében
Christmas countdown banner">