2010/01/01

Új Év - újra itt

Ismét itt vagyok-tudom régen írtam,pláne tartalmasat.
Elteltek az ünnepek,konkrétan végigrohantuk az egészet,néha volt egy kis idő beszélgetésre.
Viszont egy fantasztikus történés is jutott Karácsonyra.
Unokaöcsém kislánya megszületett Szenteste délutánján!
Így az igazi karácsonyi ajándékot ők adták a családnak Eszter személyében.
A Szilveszterre készülés ugyanúgy telt mint Karácsonyra,férjem 2ig dolgozott(tudom mások is,meg is említettem szegény mentősöket,tűzoltókat,rendőröket,-de hogy egy gyárba bemenni 3db termék miatt,aztán csak előre gyártani...ezt nem tudom hova tenni).De már ez sem rázott meg nagyon.
Nem mentünk sehová,itthon megvártuk az éjfélt,ittunk pár tesóm keverte koktélt aztán pihentünk.
Most van egy kis időm,hogy rendezzem a blogomat,rendszerezzek kicsit.
Az Adventi kalendáriumot becsuktam,csak azok a részek maradtak itt amikhez megjegyzés érkezett,vagy nekem volt fontos.
Voltak karácsonyi ajándékok is amik sk. készültek,de nem tudtam annyit készíteni mint amit elterveztem.
A szokásos fáziskésésemmel én most fogom mutogatni őket,így legalább mostanra is jut néznivaló.:O)
Az adventi koszorú még november végén készült egy klubdélután alkalmával.

5 megjegyzés:

Ida írta...

Szia!
Láttam az oldaladon a felhívást a játékra. Tudom, hogy már régen indult, azért is nem oda írom a megjegyzést. Lehetnék a harmadik? Úgy látom, csak két bejegyzés volt. Ha még él a játék, én is kiteszem az oldalamra a felhívást.
Üdv: Ida

vadcic írta...

Épp a napokban gondolkodtam,hogy talán sosem lesz ki a három emberem.:O)
Szóval jelentkezés elfogadva!

Ida írta...

OK! Kiteszem a blogomra én is.

Viki írta...

Ezek szerint Neked is hasonlóan alakultak az Ünnepek...

Eszter szüleinek nagy gratula!:)

vadcic írta...

Nagyon köszönöm a nevükben is!:O)

Hiba történt a modul működésében
Christmas countdown banner">