2010/02/26

Pillangós madárka

Ezt a képet,már régebben követtem el,csak valahogy elfelejtettem megmutatni.
Két éve volt a Magic Patch újságnak egy szokásos éves pályázata,aminek a Madarak és pillangók volt a címe.
Erre a pályázatra készítettem a képet.
Elösször fényképet kellett küldeni,majd miután beválogatták,a kész munkát is be kellett küldeni Franciaországba.
Ott volt pár hónapot,de végülis visszaküldték,nem került a legjobbak közé.
De nekem már az is nagy szó volt,hogy az első pályázati munkámat beválogatták egy nemzetközi zsűrizésre,úgy,hogy előtte ezt a technikát soha nem készítettem,soha nem tanultam.
Csak neki estem és csináltam.
Bár jó lenne profi módon is megtanulni,de sajnos itthon nincs ilyen tanfolyam.
Amerika meg ugye olyan messze van...


1 megjegyzés:

estibogar írta...

Nagyon tetszik ez a pillangó. Lehet majd felhasználom a szineit, ha lehet. Majd nézz be hozzám, mert vár rád 2 dij...:)

Hiba történt a modul működésében
Christmas countdown banner">