2010/03/13

Díjözön

Kaptam pár díjat,van amit régebben,van amit most:




Ezta díjat F.Ginától és estibogártól kaptam.(3.pont teljesítve)


Ezúton is köszönöm nekik!(itt az 1.pontot teljesítettem is)
A vonatkozó jogszabályai pedig:
1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, aki gondolt rám és küldte.


2. A logót ki kell tennem a blogomba.


3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam.


4. Írni kell magamról 7 dolgot.
-imádoma frézia illatát
-elgyengülök a mindenféle kreatív alapanyagok láttán,de már próbálom gyakorolni az önuralmat
-ettől függetlenül anyagfetisitszta vagyok(ha létezik ilyen)
-imádom a tengerpartot
-a férjem által találtam egy rádiót pár hete,ami szinte teljesen én vagyok,nagyon felpörget(www.radio6.hu) -talán innen a nagy rendezés,tenni-venni mozgalom.
-folyton időhiányban szenvedek(ami az elmúlt 5 év óta van talán,előtte még mintha nem lettek volna ilyen gondjaim)
-nagyon nehezen tudok ilyen jellemző dolgokat írogatni magamról :O)
5. Tovább kell adnom a kitüntetést másik 7 blog társamnak.(most csak 5 lesz,ha emiatt valaki vissza veszi ezen díjat-hát legyen)

A másik pedig:
estibogárkától és Csillától kaptam

Szabályok:
1. kiteszem a logót a blogomba
2. belinkelem azt a személyt, akitől kaptam
3. megnevezek 5 blogot
4.belikelem a blogokat
5.üzenetet hagyok a kiválasztot személyeknek

Én most árukapcsolásként mindkét díjat egyszerre adományoznám tovább a következő személyeknek:
-Cicvarek (foltoskörökben mindenki tudja miért)
-Colette (szintén a gyönyörű munkáiért)
-Rita (a nagyon ügyes,gyorsan fejlődő gyöngyösnek)
-Babra (imádom az egyszerű,gyönyörű munkáit)
-Bea (gyönyörű képeiért,és hogy kicsit mesélj magadról)

1 megjegyzés:

Hargitai Bea írta...

ajjaj, mesélnem kéne magamról! :D
hűha
A díjat nagyon szépen köszönöm!!!

Hiba történt a modul működésében
Christmas countdown banner">