2010/03/07

Néha felbukkanok

Nagyon ritkán jövök mostanában új dolgokkal.
Ennek fő oka,hogy elparancsoltam magam a számítógéptől,ehelyett is molyolok valamit inkább.
De belejátszik,hogy valami folyamán nem tudok szerkeszti a blogomban Firefox alatt,Explorerben meg annyira lassú a dolog,hogy mire kinyitok egy ablakot,már elfelejtettem mit is akartam.Úgyhogy plusz erőt kell vennem magamon,hogy ezt végig csináljam.
Talán ha újra lesz instalálva a gép,megjavul a helyzet.
A fényviszonyok sem a legjobbak a fotozáshoz ugye...
Meg hát én nem vagyok valami gyors alkotó,vagy talán az ötpercenkénti felugrálás sem segít sokkal előbbre.(mozgalmas kisgyerekkel rendelkező kollegák értik a dolog forrását)
Varrogatok,gyöngyözgetek,vannak új darabok azért,mutatom majd.
Kitakarítottam a barkácskuckómat-talán a tavasz előszele csapott meg-elmaradt,félkész dolgokat fejeztem be-többek között teljesen kész lett az egy éve tűzésre váró franciaágy takaró,szintén karácsonyi ajándék volt,csak annyira nem tutam hogyan tűzzem,szép cérnát sem találtam hozzá.Végül egy kedvező konstellációban és erős önuralmamban befejeztem ezt is.
Hamarosan megpróbálom teljes pompájában megmutatni.
Azt vettem észre,minél többet sündörgök az anyagok,gyöngyök,alapanyagok közt,annál több új ötlet jut eszembe.És ez olyan jó érzés,hogy azért még nem tűnt el a saját fantáziám.
Ezt a párnát még karácsonyra varrtam hugomnak,Évi blogja ihlette az ötletet-ezúton is köszönet érte.

4 megjegyzés:

Bea írta...

Szia Adri! Mi is nehezen boldogultunk a Moillával, és letöltöttük az ingyenesen használható google chrome-ot. gyorsabb, klasszabb, jobb...
Mjad írd meg légyszi a címedet, hogy tudjam küldeni neked a PIF-es meglepit. :)

Raindrop írta...

Tényleg próbáld meg a chrome-ot, nekem is bevált. Én alapból operát használok, mert az nagyon biztonságos, de szépen lassan jöttem rá, hogy inkább firefox kéne, azzal jobban boldogulok, több helyen működik. Viszont az is kezdett egyre trágyább lenni, így ezzel a chrome-mal most elvagyok.

A párnád csuda jó, nagyon szép ajándék. :)

Salsa Orsi írta...

ez a kitakarítósdi- befejezősdi nagyon jó ötlet, nekem is követnem kéne... :-)

Csilla írta...

Jó lett ez a párna! Nézz be hozzám, vár egy díj.

Hiba történt a modul működésében
Christmas countdown banner">