2010/07/30

...se vége,se hossza

Aki rendszeresen olvas(ott),annak feltűnt biztos hogy két hónapja nem jelentkeztem.
Főként a szerkesztő khmm,hogy mondjam,-rosszasága miatt nem közelítettem meg a blogot.
Aztán a főmágus férjem,most varázsolt valamit és megint működik.
Halelujjah!
A két hónap alatt nem állt meg azért az idő,sőőőt!
Sokkal jobban felpörgött mint az utóbbi években bármikor.
Kezdődött egy nem kellemes tortúrával,ami két csomóként jelentkezett a mellemben.
Judit barátnőm segítségével-amit nem lehet elégszer köszönni neki,így itt is megteszem újra-pont került a történet végére,nem rosszindulatú volt a dolog.
Kicsit átértékelődött bennem pár dolog ennek hatására.
Következő esemény a szülinapom volt,amit a varrószakkörünkön is megünnepeltünk.

Ez alkalomból Franca barátnőm elhívott Paul Anka koncertre.
Nem túl nagy elvárásokkal indultam,de hatalmas élménnyel tértem haza.
Hatalmas swing hangulat egész este,a régi slágerektől kezdve Jackoig mindenféle szám előkerült,a koronát a Nirvana szám alatti élmény tette fel az estére. :o)

Aztán megint csak megünnepeltük a szülinapom egy Poptarisznya Retro partyn,egy discoba,hatalmas hangulattal.Régen nevettem ennyit.

Aztán a sok meleg napon ,ha nyaralni nem is jutottunk el,a közeli városka tójára kijártunk.
Életmentő volt.A tetőtéri lakásban éjjel-nappal 33 fok volt.
Konkrétan fürdős képeim nincsenek,nem merem a fényképezőt ilyenkor magammal vinni.
Viszont májusi képekből kell hogy mutassak,olyan szép a hely.


Júliusban Esztergomban voltunk egy meglepetés szülinapi bulin,ami jól sikerült szintén egy discóba.Erről még nem kaptam képeket.Csak egy promo fotóm van.

Aztán történt még kártyázás,dumaparti,rengeteg bulis este itthon a "kiscsaládommal".
És még nincs vége a nyárnak.
Augusztusban kilátásban van egy osztálytali,egy grillparty,kreatív délutánnal,procionos festéssel,pár napos nyaralás.És persze álláskeresés-ősztől lejár a gyesem,szabim,stb.
Beállok a munkalesők sorába.

Közben észrevettem,hogy majdnem felszaladt a rendszeres olvasóim száma 100-ra.
Lehet,nem is kellene írnom.Akkor ez most pozitív visszacsatolás?
Ja és persze készült nagyon sok szép holmi varrott,gyöngyözött,ezeket későbbi bemutatásra kárhozatom.
Túl hosszú lenne ez a bejegyzés mára.

8 megjegyzés:

Kathy írta...

Mar el is gondolkodtam rajta hogy vajon mi lehet Veled! Orulok hogy minden rendben van korulotted, es semmi rosszabb indulatu csomo nem maradt vissza! Meg nagyon sok szorakozat a nyari szezonra!
Juj, el is felejtettem! Lattam nalad egy piros fekete haromszog alaku medalt! Ha lennel olyan kedves, tudnal nekem annak a hatuljarol egy kozeli kepet kuldeni?
Halas koszi!

vadcic írta...

Megnézem holnap megvan e még.
A hátuljáról?!
Szinte ugyanaz mint az eleje.
Mire közelítsek?

Kathy írta...

Koszi, nagyon aranyos vagy!
Nem is tudom,mar azota gondolkodtam rajta, es oszinten megmondva, szeretnenk kiprobalni a kis baratnommel, hogy meg tudja e csinalni a kepek alapjan, de termeszetesen csak akkor ha nem zavarna Teged az!!!! Csak azt szeretne latni, hogy mennek a szemek egymas utan. Nagyon nagy baj volna ha kiprobana de csak is engedelyeddel ! :))

vadcic írta...

Egész nyugodtan,nem kell hozzá az engedélyem.
Vezsuzsi mintája,ha jól emlékszem.
Ha kell átküldöm neked.
Egyébként megnéztem egy másikon:maximálisan egyforma mindig az eleje és a hátulja.:O)

Lerika írta...

Látom, ill. olvasom, volt részed "hidegben" "melegben", de nagyon örülök, hogy a hideg elmúlt, és csak a kellemes élmények maradtak meg emlékül!!!!Ezután már csak az alkotásokat várjuk!!!:-)))

Panka gyöngyei írta...

Jó,hogy a borúra derű jött!Kemény időszak lehetett,nem irigyellek!Szerencsére jól vagy és csak ez számít:))Üdv,Panka

Kathy írta...

Vadcic, koszi szepen!!!

Jutus írta...

Örülök hogy újra hallok rólad ,de annak még jobban,hogy egészséges vagy!!!!Várom a sok remekművet!:))

Hiba történt a modul működésében
Christmas countdown banner">