2010/08/31

Keserű íz a számban

Ez most nem átvitt értelemben,fizikálisan igaz.
Aki ismer és látott az elmúlt napokban,az tudja,hogy az augusztus-szeptember nekem az életért küzdés időszaka.Lakásban szűröm a levegőt,kintre csak a legszükségesebb időre megyek.
Vasárnap éjjel ez olyan szintre ért,hogy a férjem azt mondta másnap,hogy azon gondolkodott hívja-e a mentőket.Hétfőn elmentem a körzetimhez,onnan azonnal tüdőgondozó és kaptam röpke 8! új gyógyszert(szteroidok,antibiotikumok, stb) a meglévő mellé.
Hát innen a keserű íz.
De legalább tudok lélegezni.
Ez is egy szempont.
És itt az én ellenségem:

8 megjegyzés:

Viki írta...

8??? Ez durva!:( Remélem, legalább hatnak!

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Abszolút értelek, én is ezzel kínlódom már vagy két hete. Gyors túlélést kívánok!

Piky73 írta...

Nekem a szombatom volt rémséges ugyanezen okok miatt :( Kitartást kívánok!!!

Silerika írta...

Jobbulást kívánok! Én csak piros szemmel lesek ki a fejemtől emiatt(egyenlőre, de lehet még ez rosszabb is)!

Roberta írta...

Sok erőt és kitartást kívánok Neked erre az 1-2 hónapra!!! Sajnos tudom miről beszélsz, én 8., négyéves kisfiam pedig 2 éve szenved a parlagfű és feketeüröm okozta szénanáthától. Az egészben a legszörnyűbb, hogy az ember csak a száján tud levegőt venni, de nekem már ott is gondot okoz, reggelente alíg tudok megszólalni annyira kiszárad a szám:-((((
Valamelyik blogban olvastam, hogy az alergiásoknak az agyukban kellenne rendet tenni és nem hisztizni..... könyörgöm árulja el a titkát, nagyon hálás lennék érte!!!!!!!!!!!

F.Gina írta...

Ó te szegény, de rettenetes lehet :((

Kathy írta...

Nagyon gyors jobbulast kivanok!

vadcic írta...

Mindenkinek köszi a kedves vigasztalást,együttérzést!
A temérdek gyógyszernek köszönhetően jobban vagyok.
Vannak még kis kellemetlenségek,de túlélem!:O)

Hiba történt a modul működésében
Christmas countdown banner">