2010/08/27

Megint zanzásítva

...az elmúlt hét.
Nem voltam gépközelben,vagy ha közelben is volt a gép,nem azzal foglalkoztam.
Volt kreatív grillparty,textilfestéssel,dekupázzsal,gyrossal.

Aztán lementünk vidékre pár napra,unokatesókat látogatni,fürödni,amiből az idő miatt nem lett semmi.Vagyis egyszer bementünk a vízbe,és elkezdett szakdni az eső,mire felértünk a nyaralóba szétáztunk.Akkor végül is a fürdés kipipálva.
Sétálgattunk,de rájöttünk,hogy nekünk ez a punnyadós,ücsörgős pihenés egy kínzás.

Gyorsan haza is jöttünk,meg le is telt a pár nap.
Másnap irány az állatkert,ha már mozgás,adjuk meg a módját.
Nekem a mostani állatkert egy kicsit csalódás,a sok átépítés miatt,olyan kusza az egész,hogy úgy kell vadászni az állatokat(zebrát például sehogy nem találtam)a meleg miatt szinte mindegyik aludt,vagy üres volt a helye.
Legnagyobb élmény az volt ahol szinte testközelben lehetett az ember az állattal,mint például a lajhár,a zsiráf-ő volt egyébként a legszimpatikusabb.Tanulság magamnak:legközelebb tavasszal vagy ősszel,hétköznap kell menni.

6 megjegyzés:

Kathy írta...

Tunderiek a gyerekek !A zebranak megolyan hatalmasnak tunik a feje.:))
De a sok kiteritett anyagnak csodasak a szinei! :))

vadcic írta...

Zsiráf volt,de egyébként tényleg nagy feje van.
Csak ugye legtöbbször olyan magasan van és fel sem tűnik.:O)

Kathy írta...

Hat en nem tudom hol voltam amikor zebranak neveztem a zsirafot! hi hi, bocsi.
Egyebkent en is arra gondoltam, hogy olyan magasan van a foldtol a feje, hogy csak egy kis himbalodzo levelkenek tunik a fej a nyak vegen!:))

F.Gina írta...

De szépeket festettél ! Édesek a babákok :))

vadcic írta...

Gina!
Te még ilyenkor is olvasgatsz?
A festés nem mind az én kezem munkája,a patchwork klubbal együtt követtük el.

Juhizs írta...

Vadcic!
Olvastam amit a Z-nél írtál a Blogtalálkozóról... odaírtam, amit gondolok... de, hogy merülhet fel valakiben ilyen, mikor átlépte nála a követőinek (érdeklődőinek) a száma a 100-at ???

Hiba történt a modul működésében
Christmas countdown banner">