2010/09/08

Nálunk is indula

na nem a mandula,csak az óvoda.
Hát eljött ez a nap is,annyira,de annyira hihetetlen.
Persze mi más lehet Sztella jele mint a csillag(olaszosok,latinosok előnyben).
Az egyértelmű,hogy ilyesmi holmikat,mint ovis-zsák nem veszünk!
Helyette szépen feliratozottat varrtam az én csillagomnak.
A színe talán a középső képen a legtalálóbb.
És persze Sztella ,-ha mondhatjuk így-csont nélkül vette ezt az akadályt is.
Az első napon úgy ott hagyott az ajtóban,eltűnt játszani,nem sírt,nem keresett minket,evett,aludt,hazafelé pedig szinte könyörögni kellett neki,hogy jöjjön.
És ez azóta is tart.Nagyon ügyes és nagyon büszke vagyok rá!

A betegségemre visszatérve egy pillanatra:a levegővétel már megy,most a gégém alatt van begörcsölve a tüdő vagy nyelőcső-ilyet még az életben nem hallottam,pedig nem mai motoros vagyok e téren,de szakember mondta-és egyfolytában olyan érzésem van mintha a torkomat eltörték volna,vagy valaki egyfolytában fojtogatna ,alig bírok nyelni.
Hétfő éjjel nem is mertem fekve aludni,ügyeletre küldtek vele,aztán most várom csak szimplán hogy elmúljon.
Ha nem akkor megint irány a tüdőgondozó.
Rettenetesen kiveszi az életkedvem ez a folyamatos próbatétel.
És mindezt csak néhány tucat,ezer hanyag ember miatt aki nem képes rendben tartani a maga területét,vagy betartani egy jogszabályt,miszerint virágzás előtt irtani a parlagfüvet.
Hatalmas táblákat látok én is folyamatosan,sokszor jelentem is,alig történik valami.
Talán ha mindenkinek a családjában lesz valaki aki küzdött már a levegővételért csak egyszer is.
De miért kell megvárni mindig a legrosszabb variánst?

1 megjegyzés:

Raindrop írta...

Annyira édes oviscucc!
Tudod mi jutott eszembe róla?
Valami hálivudi cirkuszos kellék. :D
Egy ilyen ügyi csajszinak, ilyen tuti cuccos jár!

Gyógyulj meg, tűnjön el a fránya kórság! Eléggé odateszi az ember mindennapjait, én is ismerem. :/

Hiba történt a modul működésében
Christmas countdown banner">