2010/10/21

Halloween és logo

Készült két táska a Halloween jegyében.Ha valaki ellenállhatatlan késztetést érez,hogy ezzel menjen Halloween partyra csak kérdezzen bátran.
(Így még nem jártam:a lila táska már gazdára is lelt kevesebb mint 2 óra alatt!-akkor ez most a pozitív visszacsatolás kategória)


Rátaláltam magamra logo ügyileg.
Régóta keresgéltem már,gondolkodtam milyen legyen,meg most a betegség kapcsán is sokat gondolkodtam magamban,kerestem magam és most azt kell mondjam,megtaláltam a tökéletest.
Egészség témában még nagy változás nem történt.
Látványra majdnem ugyanott vagyunk mint eddig,viszont ötletekben,segítségben,és lehet már belső javulásban is kicsit előrébb vagyunk.
Mindenkinek köszönöm aki eddig bármi hasznos tanácsot adott!

2 megjegyzés:

Lidércke írta...

Tündéri ez a logo. :))) A táskák is klasszak, persze. :)

Orsi írta...

Hűűűű, fantasztikusak ezek a táskák!!!

Hiba történt a modul működésében
Christmas countdown banner">