2010/11/03

Táskadömping és helyzetjelentés

Az elmúlt időben,szinte az összes szabadidőmben varrtam.
Valami kellett ami kicsit leköti az agyam.
Pakolgattam a szebbnél szebb régóta kincsként őrzött anyagjaimat
és az összeállítások szinte úgy álltak össze mintha maguknak választottak volna párt.
Így csak varrtam-varrtam a táskákat sorban.
Nem aprózom el,megmutatom mindet egyszerre.
Egyenlőre nem megy a Meskára.
Ha valakit érdekel valamelyik,légyszi keressen meg levélben.

Sztellával elkerültünk a Tűzoltó utcai klinika immunológiai osztályára.
Pénteken kisműtét,aztán elkezdik az általam oly aggályos bázisterápiát.
T blokkolót(rákosoknak adják ezt nagyobb dózisban) adnak kis adagban addig amíg nem javul,ami minimum több hónap.
De ha velünk van a csoda pár év alatt-addig másfél havonta vérvétel,ellenőrzés- kigyógyul belőle és soha többé nem lesz ilyen.Nagyon remélem,hogy így lesz.
Hogy a halottak napjából neki semmi szomorúság ne jusson,varrtam neki egy boszi jelmezt és ebben ment mindenhova a hétvégén csokigyűjteni,ahogy ő mondta:-Helobulizni!



8 megjegyzés:

Bea írta...

Reméelm, veletek lesz a csoda.
érdemes volt előszedni a szép anyagokat is.

bruercsi írta...

Jaj! Szívem, lelkem minden erejével kívánok a pici lánynak gyógyulást, Neked, Nektek pedig sok erőt!
********
Sok szép táskát varrtál!!

Raindrop írta...

Ennyi szépséget egy helyen! :)
Percek óta nézem.
Jobbulást kívánok a Picinek!

Csilla írta...

Én is nagyon szurkolok nektek, mielőbbi jobbulást a kis csajnak!
Te aztán szurgos voltál.

kysa írta...

Hali!

Nagyon sokat gondoltam Rátok, így ismeretlenül is, vártam már a helyzetjelentést! agyon sok erőt és kitartást kívánok Nektek, és hiszek a csodában, velünk megtörtént! ;)

Millió ölelés Nektek, és vigyázzatok Magatokra! Gondolunk Rátok!

kysa

kysa írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Lerika írta...

Fantasztikusan esztétikus táskáid születtek, gratula hozzájuk!!!!!
Nagyon cuki a kis Manó ebben a jelmezben!!!!!:-))

vadcic írta...

Köszi mindannyiotoknak a kedves szavakat!

Hiba történt a modul működésében
Christmas countdown banner">