2011/01/14

Eltűntem...

ahogy nézem a dátumot-nem kicsit.
Mesélhetnék,de elég legyen csak annyi,hogy sokat dolgoztam,aztán pihentem,most pedig gyógyulgatunk.Családilag.
Inkább jöjjenek az elkészült művekről a fotók,a teljesség igénye nélkül,talán több részletben,most hirtelen sok is lenne egyben.
Csavart hering karkötők

vezsuzsis nyakláncok

Majd jövök még,most megyek iszok egy mézes teát...
Ja,pakolásztam a "műhelyben"is és szelektáltam.
Lett pár eladó könyv,újság,ha valakit érdekel itt tud válogatni.


5 megjegyzés:

Lonci írta...

Oh, ezek nagyon szépek, a kék különösen megtetszett:)
Jelentkezhetek a Quilting Arts újságokért?

dióhéj írta...

Hű az első három nagyon klassz...főleg a zöld-barna...meg a barna-kék...meg még...:)))

Blacklady írta...

very beautiful, i like it.
greetings
karin

Nóra írta...

Nagyon szépek ezek a karkötők!

nana56 írta...

A macis újság megvan még? Ha megvan az árát írd meg légyszíves a gyarmatiannikukacgmailpontcom címre.

Hiba történt a modul működésében
Christmas countdown banner">