2011/10/03

Fotózás

Ismét régen jártam erre,de vagy a gépnél ülök-és akkor főleg az állásajánlatokat bújom-vagy nem és akkor jut időm minden másra is.
Fűztem is sokat-képek szerkesztés alatt-varrogattam és egyéb családi,baráti programot éltünk meg.
Most sem barkács dolgokkal jövök,de annyira tetszik,hogy meg kell osszam.
Vettem anno-lassan fél éve is már-egy kuponos oldalon egy fotózási lehetőséget 3600-azaz értsd: háromezer hatszáz forintért.Most hétvégén eljött az idő,hogy fel is használjuk ezt.
Nagy fejtörés volt a közös hangulatú ruha(amit mások egyébként elég sajátosan értelmeztek:o) )de végül is a rockos vonalhoz tudtam a szineket össze szedni.Aztán jöttek már sorban a kiegészítő ötletek-gitár,csíkos sál,jelvények,ördögszarv.És mekkora ötlet volt,hogy ezt az utolsó pillanatban még bedobtam a táskába.A stúdióban ugyanis ott volt a párja,az angyalszárny.Na az én kreatív agyam be is indult,szerintem a fotós kicsit nézett is.Igazából a fotózás nagyon rövid volt,fél órás és lehetett volna még jobb dolgokat kihozni ebből-de ennyi idő alatt,ilyen jó sorozatot szerintem kevesen tudtak.Nagy segítség volt az előre kitalált kompozíciók,hangulat és hogy a színek nagyon jól funkcionáltak.
Jöjjön egy kis ízelítő.







5 megjegyzés:

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads írta...

Nagyon szépek és aranyosak vagytok,mint fotós mondom fél óra semmire nem elég csak arra hogy bemutatkozzon az ember, nemhogy elengedje magát,viszont jól feltaláltad magad.Gratulálok!

vadcic írta...

Akkor ezt egy profitól külön köszönöm!
Igyekeztünk nagyon.:O)

vadcic írta...

Hova tudnék neked írni magánban?
Az aranyeva...ra valamiért nem engedi.

Lidércke írta...

Csuda jók a képek. :)

Viki írta...

Fantasztikusan jók lettek a képek!

Hiba történt a modul működésében
Christmas countdown banner">