2012/07/04

Első

 Legalábbis ami a merev,bőrre varrt karkötőket illeti.Ez a darab is úgy,készült,hogy sokáig nézegettem másoknál a szebbnél szebb darabokat és gyűjtöttem a bátorságot a magaméhoz.
Elsőre,teljesen egyedüli munkára szerintem szép lett,büszke vagyok magamra.

Ez pedig csak dokumentációként,egy kérésre készült szett egy kislánynak.
Nagyon nem is van erőm most másra.
Folyamatosan 33-34fok van a lakásban éjjel-nappal.
Lassan a végkimerültség határán leszünk.
Ablakot nem merek nyitni teljesre,amióta betörtek.
Szeretem én a meleget,de azé' a jónak is van határa. :)
 

2 megjegyzés:

Molnar Nusi írta...

Nagyon szép lett ez a karkötő. Bátran próbálgasd még, mert mindig a legutolsó a legszebb.

Kathy írta...

Stilusosan a Julius 4.-e unnepre. Piros feher kek. :)))) Nagyon szep.

Hiba történt a modul működésében
Christmas countdown banner">