2013/06/06

Alkalmi ruha

Régen sok ruhát varrtam magamnak,aztán valahogy az olcsó beszerzési lehetőségek és a dráguló anyagárak miatt ez valahogy elmaradt.
Most viszont egy alkalmi ruhát szerettem volna ballagásra a lányomnak,de nem találtam meg az ár érték arányban jót és nekem tetszőt.
Gondoltam egyet,véletlenül egy jó anyag is szembejött(mennyi haszna van ha az ember céltalanul is bemegy néha egy üzletbe-Megbolondultunk,390-/m)és varrtam egyet.
Belement talán egy méter anyag vagy annyi sem,minimális cérna,és pár patent,így talán 500-forintból kihoztam egy csudaszép alkalmi ruhát.
Nem mellesleg megint rájöttem,hogy feleslegesen féltem én a ruhavarrástól.
Jó,nem is egy túl bonyolult fazon,de mindig tipródom mielőtt belevágok bármilyen anyagba. :)

1 megjegyzés:

Kaccat írta...

Nagyon szép lett a ruhácska és a viselője is igazi hercegnő :-)

Hiba történt a modul működésében
Christmas countdown banner">