2014/08/27

Kivilágosodott

Na nem az ég, a lakásunk.
Bár eddig sem volt túl sötét,de most aztán!
Erős terrakotta színvilágból egy nagy fordulattal váltottam fehérre.
Begyűrűzött a 'fehérmánia' már hozzám is.Hosszú lelki és fizikai út volt ez.
Én aki a színek szerelmese vagyok,el sem tudtam volna képzelni magam , hogy a fehér szín lesz egyszer a fő.
Lehet sokat nézelődtem a lakberendezős blogokon,de ha jobban megvizsgálom magam,talán már előbbről vannak emlékfoszlányaim,utaló jelek.
Az öltözködésben is az utóbbi pár évben kezdek letisztulni(khmm,magamhoz képest)nem veszek meg már mindenféle színű ruhát,csak mert megtetszett,próbáltam néhány fő színre felfűzni ezt.
Ezek között is már ott volt dobogós helyen a fehér.Aztán tavaly elgondolkodtam,hogy lehet át kellene a lakást is fehérre alakítani,de megijedtem,hogy üresnek,színtelennek,ahogy a férjem mondta,
túl kórházasnak fog tűnni.
Gyorsan meg is beszéltem magammal,hogy az nem nekem való.
De már akkor megbújt a gondolat és folyton,folyton előjött.
Aztán elszántam magam, hosszas tervezésbe fogtam,bátorítottam magam,hogy jó lesz az,majd a végén...
Neki álltam mindent lecserélni, új bútorok,vettem egy régi,szinte félig darabjaira szétesett Bonanza szekrénysort,-(sajnálom,hogy nem sikerült "előtte"képet csinálnom róla,de annyi darabban volt,hogy képtelen voltam rá,itt a szó legszorosabb értelmében)- íróasztalt, egy fából készült dohányzó asztalt.
Ez volt  a nagy bútorcsere, ezt is szinte árában megoldottam,a régit eladtam,használtat vettem.
A költséghatékonyság egyébként mindig és mindenhol kiemelt helyen áll.
Egy keddi délután nekiestem összepakolni a lakást,pénteken neki fogtunk a festésnek,
szombatra kész is volt, utána kezdődött csak az igazi  'játék'.
Az új bútorokat bepakolni,összerakni,kicsit tologatni,a csillárt mégsem oda felfúrni,rátalálni egy új bekötődobozra villanyszerelés közben,amit a festők anno letapétáztak,ülni,nézegetni,ott jó lesz-e az a képkeret,nem,mégsem,megint átpakolni,kiegészítőket készíteni,a gyűjtötteket beillesztgetni az új helyükre,a régi holmiknak új helyet keresni a félig régi-új szekrényekben.
Az i-re a pont a héten került fel,hogy sikerült fehér szőnyeget is találni,bár nem a megálmodottat,de van az a pont amikor az ember kész már a kompromisszumokra.
Mielőtt valaki teljesen rákészülne egy shabby stílusú tiszta fehér szobára,annak csalódást fogok okozni.
A tiszta csipkés,habos vonal,nem én vagyok szerintem,meg valami színt nekem muszáj volt becsempészni,így a fő fehér vonalhoz a piros és fekete kiegészítő színeket választottam.
Amitől-ha mindenképp valami nevet kell adni a dolognak
-inkább skandináv,vagy industrial stílusú lett a dolog.
Volna még mit finomítani,-illetve lesz is-,de szerény kereteinket nézve én mégis elégedett vagyok a végeredménnyel.










2 megjegyzés:

GKriszti írta...

nagyon-nagyon klassz, otthonos. én egyből beköltöznék!

Andy kuckója írta...

De szép, hangulatos otthonotok van!
A fehér színnel én is így voltam egy ideig. Ráadásul 4 pasival élek együtt és nem tudtam beleképzelni Őket. Aztán léptem és boldog vagyok hogy megtettem. Azóta már rózsás függönyök is kerültek az ablakra...és még tetszik is Nekik:))

Hiba történt a modul működésében
Christmas countdown banner">