2014/08/29

Szülihét

Nyáron volt Sztella 7 éves.
Próbáltam én is,Pimpám is vissza emlékezni szülinapokra,amiből megmaradt valami gyerekkorunkban.
Nem nagyon tudtunk ilyet találni,csak már nagyobb gyerekkorból.
Vajon mi marad meg a mi gyermekünkben?
Ezért gondolkodtam,mit találjak ki, amire talán emlékezni fog.
Az ajándékai közt voltak apróbb és nagyobb dolgok ,így ezeket besorszámoztam és minden napra választhatott egy számot,majd a hozzá tartozó ajándékot megkapta.
Így lett a hetedik szülinapból szülihét.
És hogy ebből mi marad majd meg neki?Mondjuk 10 év múlva térjünk vissza a kérdésre és felülvizsgáljuk a kísérletet. :)
Ja és hogy hogyan került ide ez a gondolatsor?
Az egyik ajándéknak egy trikót hímeztem neki.


Nincsenek megjegyzések:

Hiba történt a modul működésében
Christmas countdown banner">