2015/07/21

Matróz sujtás

Régóta figyelgettem ezt a gyönyörű technikát, meg persze a kész munkákat is.
Láttam már videókon, de féltem neki állni, kis kérdések mindig voltak bennem.
Sokáig készültem, aztán végül eljutottam az egyik legnagyobb-ha nem a legnagyobb-sujtás ékszereshez,Peng Edithez.
Az ő tanfolyamán aztán a kis kérdésekre is kaptam válaszokat,láttam csodás dolgokat és az ő egyik mintája alapján és segítségével készítettem ezt a fülbevalót.
Elvarázsolt a kész darab,de a munka ami van vele...eddig is csodáltam ezeket az ékszereket,de ezután,ha lehet még jobban.
Szerintem a fűzésnél még finomabb munka kell hozzá.
Szóval lehet,hogy lesz még,vagyis biztos,hogy  nem ez volt az utolsó,de hogy mikor kerekedik rá idő...

1 megjegyzés:

Tamara Sz írta...

Nagyon szép!

Hiba történt a modul működésében
Christmas countdown banner">